Minuty představují způsob, jakým si předplácíte službu Vzdálené pomoci.
Funguje to jednoduše:
Dobijete si do virtuální peněženky minuty prostřednictvím bankovního převodu nebo v hotovosti na pobočce. Až to budete potřebovat, napíšete nám prostřednictvím formuláře a vyžádáte si on-line pomoc našeho ajťáka.
Poté, co vám ajťák pomůže s vyřešením vašeho problému, strhneme vám z virtuální peněženky tolik minut, kolik ajťákovi zabralo vyřešení vašeho problému.
- Úvodní konzultace problému je zdarma a nezapočítává se. Neplatí, je-li konzultace důvodem Rychlé pomoci.
- Při řešení problému se účtuje po celých minutách.
- Pokud se problém nepodaří vyřešit, nic neplatíte.
- Pro použití Rychlé pomoci musíte mít na účtu nenulový stav minut.
- Minuty mohou jít i do mínusu. Před dalším použitím Vzdálené pomoci musíte však mínusový stav vyrovnat.
Tento kontaktní formulář je dostupný jen pro přihlášené uživatele.
Dobít volné minuty si můžete také osobně v naší kanceláři na adrese Vejnet.cz, Borovského 2000, 734 01 Karviná – Mizerov.
Kancelář se nachází ihned naproti schodišti v prvním patře. V kanceláři lze platit pouze hotově.
PŘÍKALAD:
Panu Novákovi přestalo fungovat na tiskárně skenování dokumentů. Zaregistroval se tedy na stránce www.rychlapomoc.cz, dobil si 300 Kč pro 30 minut rychlé pomoci. Následně vyplnil formulář na stránce Vzdálená pomoc a do něj popsal s čím potřebuje pomoci. Do 15 minut mu volá náš ajťák aby mu s problémem pomohl. Ajťák pana Nováka provede procesem stažení a spuštění klienta pro Vzdálenou pomoc. Následně se ajťák připojí k počítači pana Nováka a problém s nefunkčním skenerem opraví. Vyřešení problému ajťákovi zabere 10 minut. Ajťák panu Novákovi z jeho virtuální peněženky strhne 10 minut za pomoc s nefunkčním skenováním. Panu Novákovi v peněžence zbývá 20 volných minut pro budoucí využití Rychlé pomoci.
Pro zobrazení dalších informací musíte být přihlášeni. Přihlásit se